A könyv központi kérdése, hogy a marketing, mint a menedzsmenttudományok egyik szakterülete, miként járul hozzá az üzleti szervezetek sikeres piaci szerepléséhez. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem karai által lefedett termékfejlesztési területekhez, szakmai specifikációkhoz igazodva, a könyv elsősorban termékmegközelítésben mutatja be a marketing szerepét és annak eszköztárát.
Megnevezés | Oldalak | Olvasás | Jegyzet |
Letöltés/ nyomtatás |
---|---|---|---|---|
MARKETING: Fókuszban a termék - teljes könyv | 1-330 | |||
Részlet a könyvből - fejezet | 1-19 |
Ez a könyv összesen 330 oldalas, ennek 25%-a, azaz 82 oldal nyomtatható. Kérjük, vesszővel elválasztva adja meg azokat az oldalakat vagy tartományokat, amelyeket letölteni vagy nyomtatni szeretne, például „1, 3, 6, 23-25”; vagy kattintson a fenti táblázat egyes fejezetsorainak végén található ikonra.
A már korábban letöltött részeket az oldal alján a Letöltött/nyomtatott részek listában találja meg, onnan töltheti le, valamint nyomtathatja ki többször is.
Kedves Látogatónk!
Tájékoztatjuk, hogy a honlapon felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmazunk,
személyes adatait pedig az
Adatkezelési tájékoztató
szerint kezeljük. A honlap további böngészésével Ön hozzájárul a sütik használatához és személyes adatainak az
Adatkezelési Tájékoztató alapján történő kezeléséhez.