A könyv anyaga kettős koncepciót tükröz. Egyfelől az új tanuláselméleti törekvések szellemében, ugyanakkor a korszerű infokommunikációs technológiák (IKT) jóvoltából a közösségi tanulás egyre bővülő tereit és a kapcsolatok sokirányú rendszerét érzékelteti. A hagyományos, kétpólusú tanulási modellt – melyben a kitüntetett információforrás maga a pedagógus vagy az általa kijelölt információforrás, klasszikusan a tankönyv (segédlet, munkafüzet, szakirodalmi forrás) és az ezekhez kapcsolódó tanulási tevékenység, amely rendkívül sok egyéni sajátosságot hordoz – meghaladó új komplexitással rendelkezik. Másfelől e könyv már a digitalizált tananyagokkal szemben támasztott követelmények szerint készült.
Megnevezés |
---|
teljes könyv 1-302 - pdf |
Olvasás |
fejezet 5-9 - pdf |
Olvasás |
fejezet 11-14 - pdf |
Olvasás |
fejezet 312-312 - pdf |
Olvasás |
Ez a könyv összesen 312 oldalas,
ennek 25%-a,
azaz 78 oldal nyomtatható.
Kérjük, vesszővel elválasztva adja meg azokat az oldalakat vagy tartományokat, amelyeket
letölteni vagy nyomtatni szeretne, például „1, 3, 6, 23-25”;
vagy kattintson a fenti táblázat egyes fejezetsorainak végén található
ikonra.
A már korábban letöltött részeket az oldal alján a Letöltött/nyomtatott részek listában találja meg, onnan töltheti le, valamint nyomtathatja ki többször is.
Kedves Látogatónk!
Tájékoztatjuk, hogy a honlapon felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmazunk,
személyes adatait pedig az
Adatkezelési tájékoztató
szerint kezeljük. A honlap további böngészésével Ön hozzájárul a sütik használatához és személyes adatainak az
Adatkezelési Tájékoztató alapján történő kezeléséhez.